Internetinių parduotuvių kūrimas

Dabar gyvenimas neįsivaizduojamas be kompiuterio ir interneto. Vis daugiau darbų ir kasdienių reikalų tvarkome internetu. Daugelio žmonių rytas prasideda puodeliu kavos ar arbatos ir naujienų portalų skaitymu. Internetas jau tapo kasdienės rytinos dalimi. Bendraujame, dirbame, perkame ar ieškome naudingos informacijos internete, todėl elektroninių parduotuvių kūrimas vis labiau populiarėja. Juk kasdien naršydami internete užsukame į dešimtis interneto svetainių, o dažniausiai – elektroninių parduotuvių. Vieni čia lankosi tam, kad paganytų akis, kiti domisi kainomis, treti – ilgai nemąstydami ką nors nusiperka, nes daugeliui žinoma, kad elektroninės parduotuvės siūlo geresnes kainas nei įprastos.

Užsukę į elektroninę parduotuvę mes matome tik paradinę parduotuvės pusę. Mus stebina dailus dizainas, patogus naudojimasis, gražios prekių nuotraukos, išsamūs aprašymai, tačiau tai tik paradinė elektroninių parduotuvių pusė. Iš tiesų elektroninė parduotuvė yra gana sudėtinga sistema, nuolat reikalaujanti priežiūros ir patobulinimų, kad ja naudotis būtų dar patogiau ne tik pardavėjui, bet ir pirkėjui. Prie elektroninės parduotuvės kūrimo dirba ne vienas žmogus. Sukurti elektroninę parduotuvę reikia visos grupės specialistų darbo ir priežiūros. Prie jos dirba programuotojai, dizaineriai, tekstų kūrėjai, fotografai  ir t. t ., todėl elektroninių parduotuvių kūrimas yra ilgas ir sudėtingas procesas. Jis atliekamas etapais, kurie yra vienodai svarbūs. Žinoma, užsakovas mintyse susikuria grafinį elektroninės parduotuvės vaizdą. Pirmiausia jis galvoja apie spalvas, šriftus ir kitas vizualines smulkmenas. Tačiau elektroninė parduotuvė – ne vien grafinis vaizdas. Galima teigti, kad už parduotuvės išorinį vaizdą daug svarbesnis jos funkcionalumas ir patogumas. Juk potencialus klientas, užėjęs į elektroninę parduotuvę, akimirksniu įvertina ne tik parduotuvės dizainą, bet ir naudojimąsi. Naudojimasis parduotuve turi būti paprastas. Galbūt jaunimas nesunkiai susiorientuoja ir sudėtingesniame valdyme, tačiau vyresnio amžiaus žmogui paprastas naudojimasis labai svarbus. Gali būti, kad jeigu per kelias sekundes jis nesupras kaip parduotuve naudotis, tiesiog paliks ją ir ieškos paprastesnės. Būtent funkcionalumas yra labai svarbus kriterijus bet kokios elektroninės parduotuvės ar svetainės vertinime, todėl jam reikia skirti daug dėmesio. Žinoma, parduotuvės dizainas taip pat svarbus, tačiau funkcionalumo tikrai nepatartina nustumti į antrą planą.

Elektroninių parduotuvių kūrimas – nuolatinis specialistų ir užsakovų dialogas. Juk svarbu ne tik sukurti kokybišką  parduotuvę, bet ir visiškai patenkinti užsakovo norus, neatsisakant internetinės svetainės kokybės reikalavimų. Svabu, kad abi pusės puikiai atliktų savo darbą. Specialistai savo darbą turi atlikti profesionaliai, o užsakovas nuolat domėtis projektu, reikšti savo nuomonę kiekvienu klausimu ir taip palengvinti dizainerių ir programuotojų bei kitų specialistų darbą.

Tapkime draugais! Spauskite "Like/Patinka"

Dėkojame!

CLOSE