Kaip greičiau pasiekti darbą

Kelionės į darbą daugeliui dirbančiųjų yra kančia, stresas ir laiko gaišimas. Kalbame apie didmiesčius, remdamiesi pagrinde tik Vilniaus patirtimi. Vos ne porą valandų tiek ryte, tiek ir vakare trunkantys transporto srautų sulėtėjimai, kamščiai, spūstys ir pikti vairuotojų veidai – didmiesčio kasdienybė. Ir dažnai visai nesvarbu, ar vairuojate mažą Smartą, ar kokį didesnį Toyota modelį – be motociklo ar mopedo greitesnis transporto spūstyje nebūsite. Jau užsiminėme apie pirmus būdus, kaip sumažinti stresą ir pagreitinti keliones į darbą, tačiau paminėsime jų ir kur kas daugiau.

Vilniečiai ir lietuviai apskritai labai nepripratę prie motociklų ar mopedų. Nors pirmieji galbūt ir brangūs, tačiau mopedą galėtų įpirkti tikrai daugelis. Ir jo eksploatacija ženkliai pigesnė. Tiek remontų, tiek ir suvartojamo kuro atžvilgiu. O kelionė mopedu į darbą neišvengiamai pagreitėtų – nors ir nėra legalu pagal kelių eismo taisykles važiuoti tarp spūstyje išsirikiavusių Toyotų ar Mersedesų, tačiau nerašytos taisyklės tą leidžia. Automobilių vairuotojai, pamatę veidrodėlyje dviratę transporto priemonę, noriai paslenka į šoną ir ją praleidžia. Tad daugeliu atveju kelionė į darbą gali sutrumpėti tikrai ženkliai. Ypač tiems, kurie kasdien pusvalandžiui ryte ir pusvalandžiui vakare „sėda“ į vos bepajudančią spūstį.

Kodėl taip nemėgstame mopedų? Vieni kaltina orus ir klimatą. Europiečiai šiuos klausimus sprendžia naudodami kombinezonus nuo lietaus, į kuriuos sėkmingai pasineria su visais kostiumais ir problemų nemato. Nuo šalčio gelbsti pirštinės. Kiti dar skundžiasi tuo, jog reikia į mokyklą vežtis vaikus, žmoną į darbą ar dar uošvienę pMašinosas draugę. Šioje vietoje automobilių vairuotojai teisūs – mopedas toli gražu ne išeitis prieš erdvę Toyota Rav4 ar kokį kitą modelį (http://toyota-modeliai.eu/ ). O tačiau. Juk Vilniuje bemaž keturi penktadaliai automobilių, kasdien stovinčių spūstyse, teturi vieną vienintelį vairuotoją, nekantriai spaudinėjantį pamainomis greičio ir stabdžių pedalus. Tokiems mopedo ankštumas visai ne pasiteisinimas.

Persėdam į dar mažesnes transporto priemones. Dviračiai turi savo takus, jiems galima važiuoti šaligatviais. Jeigu atstumas nedidelis, kaži ar dviratininkas bus lėtesnis už kolegą su automobiliu. Turim ir paspirtukus ir riedžius. Dar ir elektrinius – akumuliatorinius. Tai dar visiškas nesusipratimas konservatyviems lietuviams. Tuo tarpų vakarų, ar pažangus rytų pasaulis su Japonija bei Singapūru priešakyje šiomis transporto priemonėmis sėkmingai naudojasi. Turim ir viešąjį transportą, dažnai lėta ir nepatogų, tačiau jį derinant su kompaktiškais paspirtukais ar riedžiais galima labai puikiai sutrumpinti kelionę į darbą. Be to, pasieksite jį ir kiek pasportavę, atsibudę, žvalūs ir pasirengę užkariauti pasaulį.

Yra ir tokių, kuriems jokių neigiamų emocijų nesukelia ir penkių kilometrų kelionė į darbą pėsčiomis. Taip, tam reikia šiek tiek laiko, kita vertus, tai ir puiki mankšta, ir sutaupymas bet kokios transporto priemonės atžvilgiu, ir dažnai kur kas malonesnės emocijos nei automobilio vairuotojui. Nesvarbu, Toyota ar kokio kito. Tačiau kiekvienas turi rinktis pagal save, savo situaciją, kita vertus, plačiau atmerkti akis ir pastebėti, jog gyventi ir keliauti įmanoma kur kas įvairiau nei iki tol įsivaizdavo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

thirteen − five =

Tapkime draugais! Spauskite "Like/Patinka"

Dėkojame!

CLOSE