ciuzinia auraplus

Lietuviškų čiužinių gamintoja UAB „Ausnė“

„Auraplus“ prekės ženklo čiužinius gaminanti UAB „Ausnė“ gamybos procesuose atsigręžia į darnios plėtros aspektą, kurio reikšmė stipriai išauga šiuolaikinėmis globalizacijos sąlygomis. Darnios plėtros idėjų įgyvendinimas dažnai tampa tikru iššūkiu šiuolaikinei visuomenei. Tačiau UAB „Ausnė“ drąsiai priima šį iššūkį ir laiko jį prioritetiniu.

 Šiuolaikinė mokslo bei technologijų pažanga, be abejo, džiugina, tačiau drauge kelia tam tikrų problemų, kurios reikalauja adekvačios reakcijos į jas. Spartūs gamtos bei klimato pokyčiai, šiuolaikinės visuomenės gyvenimo būdas, išteklių potencialas, kultūrinių vertybių kaita, socialinės elgsenos stereotipų pokyčiai ir kt. – visa tai sąlygoja darnios plėtros poreikį.

Kaip teigia UAB „Ausnė“ pardavimo vadybininkė Gražina Montvydaitė, „Skirti reikiamą dėmesį darnios plėtros koncepcijai čiužinių gamybos kontekste paskatino suvokimas, jog turime žiūrėti ne tik į tai, kaip patenkinti dabartinės visuomenės poreikius, tačiau ir į tai, kaip juos patenkinant nepakenkti ateities kartoms ir jų galimybei lygiai taip pat mėgautis kokybe ir patenkinti savuosius poreikius. Šia pozicija vadovaujasi visas mūsų kolektyvas, dalyvaujantis „Auraplus“ lietuviškų čiužinių gamybos procese.“

Versle vis dar gaji tradicija esminį dėmesį nukreipti ekonominių tikslų siekimui ir ekonominių poreikių patenkinimui, tačiau „Auraplus“ čiužinių gamintoja prioritetą teikia visuomenės gerovei bei aplinkos, kurioje gyvename mes ir kurioje gyvens ateities kartos, apsaugai. „Mes suvokiame, kad siekdami ilgalaikių tikslų, konkurencinio pranašumo bei pripažinimo privalome derinti ekonominius tikslus su aplinkosauginiais, socialiniais poreikiais, kurie yra svarbūs įvairioms visuomenės grupėms“, – teigia Gražina Montvydaitė.

UAB „Ausnė“, siekdama visapusiškai įgyvendinti darnios plėtros principus, investuoja pirmiausia į savo žmogiškųjų išteklių potencialą bei gamybos technologijas. Tai leidžia rinkai tiekti tik aukščiausios kokybės čiužinius, užtikrinančius idealų miego poreikių patenkinimą. Draugiškų aplinkai medžiagų naudojimas čiužinių gamyboje užtikrina gaminių ekologiškumą ir tik teigiamą poveikį naudotojams. Patogumas, ekologiškumas, ergonomiškumas, ortopedija, komfortas – tai tik keli iš principų, kurių laikomasi „Auraplus“ čiužinių gamyboje.

Čiužinio gamybos proceso pradžia – idėja, o pabaiga – realus apčiuopiamas ir naudojimui tinkamas gaminys. Proceso atskaitos bei galutinį taškus jungia ilga darbų grandinė, kurios kiekviename etape integruota įmonės socialinė bei aplinkosauginė atsakomybė, uždaviniai ir siekiai. UAB „Ausnė“ vadovaujasi požiūriu, kad gaminiai bei teikiamos paslaugos negali daryti neigiamo poveikio mums ir aplinkai, kuri mus supa. Įmonė laikosi pozicijos, kad tiek dabartiniai čiužinių naudotojai, tiek ateities kartos turi turėti lygias galimybes mėgautis kokybiškais, ekologiškais gaminiais ir harmoninga gyvenimo kokybe.

Gražina Montvydaitė teigia, kad pastebimas ir vartotojų poreikių kitimas teigiama linkme. „Didžioji dalis mūsų produkcijos vartotojų nesiekia sutaupyti kokybės sąskaita. Pastebima tendencija, kad vartotojai prioritetą teikia kokybei, ilgaamžiškumui, o svarbiausia – ekologijai. Tai paskatino skirti atitinkamą dėmesį ekologijos aspektui čiužinių gamyboje. Džiaugiamės ir didžiuojamės šiuo sprendimu ir tuo, kad dabar galime rinkai pasiūlyti aukščiausius kokybės bei ekologijos standartus atitinkančius gaminius, o drauge prisidėti prie aplinkos apsaugos“, – sako Gražina Montvydaitė.

UAB „Ausnė“ – jau septyniolika metų sėkmingai rinkoje veikiantį įmonė, besispecializuojanti čiužinių, antčiužinių, medicininių čiužinių, kušečių, lovų su čiužiniais gamyboje bei prekyboje. 2014 metais čiužinys „Rojus“ buvo apdovanotas sidabro medaliu, o toks įvertinimas įmonę paskatino dar labiau stengtis ir tobulėti.

Tapkime draugais! Spauskite "Like/Patinka"

Dėkojame!

CLOSE